Zvyšování konkurenceschopnosti firmy FANA, s.r.o. pomocí competitive intelligence

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zvyšování konkurenceschopnosti firmy FANA, s.r.o. pomocí competitive intelligence

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Komínková, Miroslava
dc.contributor.author Martinek, Jiří
dc.date.accessioned 2010-07-17T13:32:09Z
dc.date.available 2019-05-04T23:00:10Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8553
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je poukázat na competitive intelligence (CI) jako na možný prostředek zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě FANA, s.r.o. a charakterizovat její konkurenční prostředí. Diplomová práce je rozdělena do 2 částí. Teoretická část je zaměřena na pojmy, které sou-visí s CI. Praktická část je věnovaná firmě FANA, s.r.o., jejímu systému zpracování infor-mací a konkurenčnímu prostředí. Projekt se týká nastavení cyklu CI v uvedené firmě a do-poručení pro zvětšení jejího podílu na trhu. cs
dc.format 73s. , 5 s tab. příloh. cs
dc.format.extent 3374297 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019
dc.subject konkurenční zpravodajství cs
dc.subject konkurenční prostředí cs
dc.subject informace cs
dc.subject informační zdroje cs
dc.subject tepelná izolace cs
dc.subject Competitive Intelligence en
dc.subject Competitive Environment en
dc.subject Information en
dc.subject Information Sources en
dc.subject Thermal Insulation en
dc.title Zvyšování konkurenceschopnosti firmy FANA, s.r.o. pomocí competitive intelligence cs
dc.title.alternative Increasing the Competitiveness in the Firm FANA, s.r.o. by Means of Competitive Intelligence en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Adámková, Pavla
dc.date.accepted 2009-06-03
dc.description.abstract-translated Target of this diploma thesis is to point out at Competitive Intelligence, as a possible re-source for increasing of competitiveness in company FANA, s.r.o., and describe the com-petitive environment. The diploma thesis is divided into two parts. Theoretic part gives insight into the defini-tions about CI. Practical part is devoted to company FANA, s.r.o., the system of informa-tion processing and competitive environment. Project deals with setting of CI cycle in company FANA, s.r.o. and recommendation for increasing of market share. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 12397
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade A


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
martinek_2009_dp.pdfZablokované 3.217Mb PDF Zobrazit/otevřít
martinek_2009_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
martinek_2009_op.pdf 1.858Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet