Aplikace nových metod školního vzdělávacího programu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aplikace nových metod školního vzdělávacího programu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mazánková, Libuše
dc.contributor.author Široká, Daniela
dc.date.accessioned 2010-07-17T14:09:44Z
dc.date.available 2010-07-17T14:09:44Z
dc.date.issued 2009-03-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8625
dc.description.abstract Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na nové metody aktivního učení a jejich zavádění do výuky. Učitel zde již není hlavní postavou ve třídě, ale děti samy přebírají vedení hodiny a samy zpracovávají zadané informace a sdělují ostatním žákům své poznatky a znalosti. Obsah mé diplomové práce jsem konzultovala s paní učitelkou Mgr. Hanou Veselkovou, která přímo tyto nové metody využívá ve výuce ve své třídě, kde jsem byla na pedagogické stáži. Zde jsem přímo v praxi viděla používání těchto metod a reakce dětí na tyto metody. Děti byly uvolněné, beze strachu ze zkoušení a individuálního vystupování před třídou. Tyto metody mě velice zaujaly a různé pasáže jsem použila do své diplomové práce. Jedná se o metody Brainstorming, I.N.S.E.R.T., Rámec E - U - R, Volné psaní a mnoho dalších. cs
dc.format 103 s. (256 230 zn) 36 s. příl cs
dc.format.extent 1191174 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Aktivita cs
dc.subject aplikace cs
dc.subject autismus cs
dc.subject cit cs
dc.subject činnost cs
dc.subject diagnostika cs
dc.subject dítě cs
dc.subject dramatizace cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject forma cs
dc.subject hodnocení cs
dc.subject hra cs
dc.subject individualita cs
dc.subject informace cs
dc.subject inscenace cs
dc.subject integrace cs
dc.subject interpretace cs
dc.subject klasifikace cs
dc.subject kolektiv cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject konflikt cs
dc.subject metoda cs
dc.subject motivace cs
dc.subject pedagogika cs
dc.subject pohádka cs
dc.subject pojem cs
dc.subject potřeba cs
dc.subject poznatek cs
dc.subject psychologie cs
dc.subject rodina cs
dc.subject skupina cs
dc.subject škola cs
dc.subject třída cs
dc.subject učitel cs
dc.subject učivo cs
dc.subject vnímání cs
dc.subject výuka cs
dc.subject žák cs
dc.subject Activity en
dc.subject application en
dc.subject autism en
dc.subject sense en
dc.subject activity en
dc.subject diagnostics en
dc.subject child en
dc.subject dramatization en
dc.subject effectiveness en
dc.subject form en
dc.subject evaluation en
dc.subject game en
dc.subject individuality en
dc.subject information en
dc.subject inscenation en
dc.subject integration en
dc.subject interpretation en
dc.subject classification en
dc.subject society en
dc.subject communication en
dc.subject conflict en
dc.subject method en
dc.subject motivation en
dc.subject pedagogy en
dc.subject fairy tale en
dc.subject definition en
dc.subject need en
dc.subject observation en
dc.subject psychology en
dc.subject family en
dc.subject squad en
dc.subject school en
dc.subject classroom en
dc.subject teacher en
dc.subject subject matter en
dc.subject perception en
dc.subject education en
dc.subject student en
dc.title Aplikace nových metod školního vzdělávacího programu cs
dc.title.alternative New method's of school educational program aplication en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jašková, Vendula
dc.date.accepted 2009-05-13
dc.description.abstract-translated In my dissertation, I paid attention to modern forms and methods of teaching, when the teacher is not the primary person anymore, but the children take over control of the lesson, process information and inform others about their results and knowledge. The content of the dissertation was consulted with Mgr. Hana Veselková, who has been practising such methods in her class, I visited. I experienced using those methods and children response to them. Children was relaxed, without a fear from the test and individual practising. I was impressed by such methods and I used various pieces in my dissertation work. Namely Brainstorming, I.N.S.E.R.T, frame E ? U ? R, Free Writing. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/157 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1016014
dc.date.assigned 2007-11-30
utb.result.grade A
local.subject učební metody cs
local.subject aktivizační metody ve výuce cs
local.subject teaching methods en
local.subject activisation methods in education en


Files in this item

Files Size Format View
široká_2009_dp.pdf 1.135Mb PDF View/Open
široká_2009_vp.doc 47.22Kb Microsoft Word View/Open
široká_2009_op.doc 54.22Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account