Kult-Magazin, neues Produkt auf dem Markt

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Kult-Magazin, neues Produkt auf dem Markt

Show full item record

No preview available
Title: Kult-Magazin, neues Produkt auf dem Markt
Author: Potužníková, Marta
Advisor: Zelinský, Miroslav
Abstract: Německý trh printových medií je bohatý svojí nabídkou novin, časopisů a vstup na trh s novým titulem není jednoduchý. Diplomová práce dokumentuje vznik a rozvoj kult magazínu, nového produktu Mittelbayerische Verlag. Kult magazín je odrazem webové stránky kult.de pro vychodní Bavorsko. Každý registrovaný uživatel má na webu svůj profil s nímž se prezentuje.Spousta lidí zná web kult. de, ale kolik jich zná samotný magazín. Postrádájí čtenáři v kultu něco a co od takového magazínu vlastně očekávají.Cílem bude zjistit nejen reakci čtenářů na stávajicí magazín, ale také srovnání a následné hodnocení kultu s nejsilnějsími konkurenty z pohledu čtenáře.Hlavním cílem je dle situační analýzy a vlastní kreativní myšlenky vytvořit návrh nového kult magazínu, který může v budoucnu eventuelně sloužit jako inspirace pro redakční tým. Magazín bude dle výsledků z průzkumu trhu přízpůsobem přáním čtenáře.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8644
Date: 2009-04-27
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10577


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
potužníková_2009_dp.pdfBlocked 31.50Mb PDF
potužníková_2009_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
potužníková_2009_op.pdf 138.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account