Role firemního časopisu v komunikaci společnosti Vodafone ČR

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Role firemního časopisu v komunikaci společnosti Vodafone ČR

Show full item record

No preview available
Title: Role firemního časopisu v komunikaci společnosti Vodafone ČR
Author: Tomanová, Jana
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Tato bakalářská práce analyzuje pozici firemního časopisu v rámci marketingových komunikací společnosti, jeho specifika, různé podoby, způsoby využití a jeho obrovský potenciál pro efektivní komunikaci se zákazníkem či zaměstnancem. Všechny funkce tohoto marketingového nástroje jak v tištěné podobě, tak v online verzi, práce demonstruje na nejúspěšnějším firemním časopisu u nás ? časopisu Čilichili společnosti Vodafone, a to prostřednictvím detailní analýzy časopisu, SWOT analýzy, porovnání s konkurencí a sekundární analýzy realizovaného marketingového výzkumu. Na základě zjištěných výstupů jsou navrženy oblasti ke zlepšení a doporučení rozvoje časopisu do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14537
Date: 2010-08-10
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13695


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
tomanová_2010_bp.pdfBlocked 3.875Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account