Marketingový plán penzionu Relax

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový plán penzionu Relax

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán penzionu Relax
Author: Straka, Radim
Advisor: Potyka, Jan
Abstract: Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury zpracovány poznatky týkající se marketingového plánování. Marketingový plán je podrobně rozebrán od definice až po samotný obsah. Poté následuje seznámení s marketingem služeb a cestovním ruchem. Na závěr teoretické části je rozpracována hotelová klasifikace v České republice. V praktické části se bakalářská práce zabývá již samotným návrhem marketingového plánu pro nově vznikající penzion Relax v Krkonoších. Jsou zde popsány marketingové cíle a strategie. Pomocí jednotlivých analýz je zjišťován současný konkurenční stav penzionu Relax. Na konci je sestaven rozpočet a systém měření kontroly, který bude vyhodnocovat výsledky plnění cílů marketingového plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8664
Date: 2008-12-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2038
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: D 10425


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
straka_2009_bp.pdfBlocked 1.884Mb PDF View/Open
straka_2009_vp.pdf 33.19Kb PDF View/Open
straka_2009_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account