Event marketing kulturně-vzdělávací akce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing kulturně-vzdělávací akce

Show full item record

No preview available
Title: Event marketing kulturně-vzdělávací akce
Author: Zacha, Leoš
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Teoretická část práce věnuje pozornost event marketingové strategii, novým přístupům k event marketingu a specifikům marketingových komunikací u kulturně-vzdělávacích akcí. V praktické části je charakterizován Filmový festival Zlín a jeho event marketingové aktivi-ty. Dále jsou klasifikovány eventy FF Zlín a u vybraných zástupců analyzován proces jejich přípravy a realizace s důrazem na efektivitu komunikace. Závěry jsou následně sestaveny do SWOT analýzy. Na základě výstupu z analýz je v projektové části práce vytvořen komplexní plán event marketingových aktivit FF Zlín pro další ročník a zobecněna doporu-čení pro kulturně vzdělávací programy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8681
Date: 2009-04-27
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 10589


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zacha_2009_dp.pdfBlocked 1.876Mb PDF View/Open
zacha_2009_vp.doc 51Kb Microsoft Word View/Open
zacha_2009_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account