Komunikační kanály pro trh B2C v Barum Continental spol. s r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační kanály pro trh B2C v Barum Continental spol. s r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační kanály pro trh B2C v Barum Continental spol. s r.o.
Author: Veverková, Martina
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Diplomová práce pojednává o komunikaci společnosti Barum Continental spol. s r.o. Otro-kovice pro trh B2C. Práce se zabývá komunikací pouze prémiové značky Continental a navržení komunikační kampaně s přihlédnutím na image značky, jelikož právě tu firma výhradně komunikuje B2C zákazníkům. V teoretické části se zabývám rozborem pojmů, jako je komunikace, komunikační mix, tvorba komunikační kampaně. V praktické části popisuji společnost a její historii a dosavadní komunikační aktivity smě-rem ke koncovým zákazníkům a také její výsledky z analýzy provedené pomocí rozhovoru s pracovníky Barum Continental spol. s r.o, a SWOT analýzy. V projektové části se pokouším o navržení lepší komunikační strategie s přihlédnutím na image značky a také na nové formy komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8713
Date: 2009-04-27
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 10587


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
veverková_2009_dp.pdfBlocked 3.604Mb PDF
veverková_2009_vp.doc 62Kb Microsoft Word View/Open
veverková_2009_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account