Marketingové komunikace hudebního festivalu Taste of Sound

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace hudebního festivalu Taste of Sound

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Klemš, Milan
dc.date.accessioned 2010-07-17T15:16:40Z
dc.date.available 2012-02-17T13:49:52Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8753
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací elektronického hudebního festivalu. V teoretické části své práce se věnuji elektronické taneční scéně, historii festivalů a marketingovým komunikacím festivalů. Část druhá je zaměřena na analýzu marketingových komunikací konkrétního hudebního festivalu Taste of Sound. Tato analýza je prováděna na základě teoretické části. Ke konci práce poté poukazuji na chyby v komunikaci a navrhuji zlepšení. cs
dc.format 52 s., 5 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1265782 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2011
dc.subject Hudební festival cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject elektronická hudba cs
dc.subject Music festival en
dc.subject marketing communications en
dc.subject electronic music en
dc.title Marketingové komunikace hudebního festivalu Taste of Sound cs
dc.title.alternative Marketing Communications of Music Festival Taste of Sound en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2009-06-03
dc.description.abstract-translated This bachelor work deals with problems of the marketing communications of the electronic music festival. In the theoretical part of my work I follow electronic dance scene, history of music festivals in Czech Republic and marketing communications of music festivals. The second part is focused to the analysis of marketing communications of the music festival called Taste of Sound. This analysis is provided on the base of the theoretical part. At the end of the work I point to mistakes in the communication and I suggest improvements. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10515
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
klemš_2009_bp.pdfBlocked 1.207Mb PDF View/Open
klemš_2009_vp.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open
klemš_2009_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account