Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě Restaurace U Huberta s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě Restaurace U Huberta s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě Restaurace U Huberta s.r.o.
Author: Schwarzová, Michala
Advisor: Taraba, Pavel
Abstract: V teoretické části jsem se snažila zpracovat literární poznatky z oblasti marketingu služeb. Také jsem se zaměřila na problematiku spokojenosti zákazníků, konkrétně marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala byly odborné marketingové a pohostinské publikace a internetové stránky. V praktické části jsem analyzovala vybraný podnik, kterým je restaurace U Huberta, s cílem zjistit pomoci dotazníků spokojenost zákazníků se službami. Získané a zpracované informace jsem vyhodnotila, interpretovala a následně předložila majitelovi restaurace mo-je závěry a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8771
Date: 2009-05-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 11803


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
schwarzová_2009_bp.pdf 1.246Mb PDF View/Open
schwarzová_2009_vp.doc 43Kb Microsoft Word View/Open
schwarzová_2009_op.doc 43Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account