Marketing v RPG

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing v RPG

Show full item record

No preview available
Title: Marketing v RPG
Author: Kašpárek, Martin
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Práce je úvodem do fenoménu RolePlaying Games (dále RPG) v kontextu marketingových komunikací. Autor při zpracování vycházel zejména z velmi specializovaných informačních zdrojů, z osobních zkušeností a z komunitních informací. Práce je rozdělena na několik částí - postupně jde o vymezení a charakteristiku RPG, o uvedení do historických souvislostí RPG, dále o pozici v rámci ČR. Závěrečná část obsahuje a zejména vlastní analýzu jednotlivých herních titulů a marketingových aktivit vydavatelských společností. Součástí analýzy jsou i dílčí návrhy efektivnějšího využití nástrojů marketingových komunikací s důrazem na velmi výrazná specifika českého trhu. Cílem práce je především seznámení s RPG a je míněna jako teoretická základna pro další zevrubný výzkum dotčené problematiky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/888
Date: 2006-05-15
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2016
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 2717


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kašpárek_2006_dp.pdfBlocked 720.2Kb PDF View/Open
kašpárek_2006_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
kašpárek_2006_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account