Marketing v RPG

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing v RPG

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Kašpárek, Martin
dc.date.accessioned 2010-07-13T14:59:23Z
dc.date.available 2016-05-27T23:00:20Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/888
dc.description.abstract Práce je úvodem do fenoménu RolePlaying Games (dále RPG) v kontextu marketingových komunikací. Autor při zpracování vycházel zejména z velmi specializovaných informačních zdrojů, z osobních zkušeností a z komunitních informací. Práce je rozdělena na několik částí - postupně jde o vymezení a charakteristiku RPG, o uvedení do historických souvislostí RPG, dále o pozici v rámci ČR. Závěrečná část obsahuje a zejména vlastní analýzu jednotlivých herních titulů a marketingových aktivit vydavatelských společností. Součástí analýzy jsou i dílčí návrhy efektivnějšího využití nástrojů marketingových komunikací s důrazem na velmi výrazná specifika českého trhu. Cílem práce je především seznámení s RPG a je míněna jako teoretická základna pro další zevrubný výzkum dotčené problematiky. cs
dc.format 79 s., 7 s. příloh cs
dc.format.extent 737543 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2016
dc.subject Role-Playing Games cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject nový kulturní fenomén cs
dc.subject specifika českého trhu cs
dc.subject subkultura cs
dc.subject Outsiders/ Insiders cs
dc.subject Role-Playing Games en
dc.subject marketing communications en
dc.subject new cultural phenomenon en
dc.subject specifics of Czech market en
dc.subject subculture en
dc.subject Outsiders/ Insiders en
dc.title Marketing v RPG cs
dc.title.alternative Marketing In RPG en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2006-05-31
dc.description.abstract-translated This work is an insight into the phenomenom of Role-Playing Games in the context of marketing communications. Author used very specialized sources of information, such as magazines and opinions ofRPG player's community as well as personal experience. Work has several parts which deal with characteristics of said problem, its historical connotations and position of RPG in Czech republic. Last part is dedicated to analysing several game titles and marketing activities of publishing houses. It also contains several proposals towards more effective usage of marketing communications' tools with stress on Czech market specifics. The goal of the work is to introduce this highly interesting phenomenon to academic public and to serve as a theoretic base for further research on mentioned field. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2717
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kašpárek_2006_dp.pdfBlocked 720.2Kb PDF View/Open
kašpárek_2006_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
kašpárek_2006_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account