Marketing communications and their influence on the competitive advantage of LIGA Hlohovec, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketing communications and their influence on the competitive advantage of LIGA Hlohovec, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Fridrich, Pavel
dc.date.accessioned 2010-07-17T16:15:50Z
dc.date.available 2010-07-17T16:15:50Z
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8884
dc.description.abstract Tato bakalářská práce, jak již název napovídá, se zabývá problematikou marketingové komunikace. V každé společnosti, nehledě na velikost čí obor podnikání, by měla marketingová komunikace mít své místo. Práce se zaměřuje na její základní prvky tzn. reklamu, styk s veřejností (PR) a samozřejmě na propagaci firmy na internetu. Nejdůležitější částí práce a vlastně i důvodem pro její samotné vypracování je analýza marketingové komunikace firmy LIGA Hlohovec, s.r.o. Na základě této analýzy a výsledků analýz konkurenčních firem jsou v poslední části vypracována doporučení pro vylepšení stávající situace v oblasti marketingové komunikace společnosti. cs
dc.format 61 s. cs
dc.format.extent 8563849 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Internet cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject the Internet en
dc.subject promotion en
dc.subject sales promotion en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject company identity en
dc.title Marketing communications and their influence on the competitive advantage of LIGA Hlohovec, s.r.o. cs
dc.title.alternative Marketing communications and their influence on the competitive advantage of LIGA Hlohovec, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Matošková, Jana
dc.date.accepted 2009-06-15
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with marketing communications. Every company regardless size and business branch should have marketing department. Thesis is focused on promotion, public relations and logically on the Web presentation of company. The marketing communications analysis, their evaluation and further recommendations are the most important points and can be considered as the reasons for writing the thesis. In practical part there are marketing activities of LIGA Hlohovec, s.r.o. analyzed as well as marketing communications of competitors. Based on results of analyses, last part is dedicated to further suggestions how to improve current situation in the field of marketing communications of LIGA Hlohovec, s.r.o. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 11228
dc.date.assigned 2008-11-30
utb.result.grade B
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
fridrich_2009_bp.pdfBlocked 8.167Mb PDF View/Open
fridrich_2009_vp.doc 107Kb Microsoft Word View/Open
fridrich_2009_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account