Spolupráce rodina a škola

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Spolupráce rodina a škola

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zajitzová, Eliška
dc.contributor.author Valášková, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-17T16:48:22Z
dc.date.available 2010-07-17T16:48:22Z
dc.date.issued 2009-05-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8946
dc.description.abstract Rodina a škola jsou dvě instituce, které se podílejí na výchově dítěte a každá z nich plní svoji funkci. Přesto je důležitá jejich vzájemná spolupráce. Cílem bakalářské práce je na základě výzkumu prováděného na základních školách v regionu Zlín, shromáždit a analyzovat získané údaje, které zdůrazňují význam důležitosti spolupráce mezi rodinou a školou. Výzkum poukazuje, zda spolupráce funguje a jakých oblastí se týká nebo naopak, ve kterých oblastech spolupráce nefunguje a je třeba ji zlepšit. cs
dc.format 64 stran; 8 stran příloh cs
dc.format.extent 2379232 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Osobnost dítěte cs
dc.subject vývojová stádia cs
dc.subject školní připravenost cs
dc.subject rodina cs
dc.subject funkce rodiny cs
dc.subject výchova cs
dc.subject škola cs
dc.subject funkce školy cs
dc.subject základní vzdělávání cs
dc.subject spolupráce rodiny a školy cs
dc.subject rodičovské role ve škole cs
dc.subject aktivity školy cs
dc.subject formy spolupráce cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject Child individuality en
dc.subject evolutional stage en
dc.subject preparedness for school en
dc.subject family en
dc.subject family function en
dc.subject breeding en
dc.subject school en
dc.subject school function en
dc.subject primary education en
dc.subject cooperation between family and school en
dc.subject parental roles en
dc.subject school activities en
dc.subject forms of cooperation en
dc.subject communication en
dc.title Spolupráce rodina a škola cs
dc.title.alternative Family and school cooperation en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Řeháčková, Helena
dc.date.accepted 2009-06-24
dc.description.abstract-translated There are two institutions breeding children, family and school. Both with their own functions, while reciprocal relationship is very important. The work is aimed on compiling and analysing informations emphasizing of cooperation between family and school based on the research on primary schools in the Zlin region. The research shows where is cooperation functing and where not and improving is very requesting. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 11264
dc.date.assigned 2009-02-12
utb.result.grade A
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
valášková_2009_bp.pdf 2.269Mb PDF View/Open
valášková_2009_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
valášková_2009_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account