Marketingová komunikace cestovní kanceláře IC TOUR, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingová komunikace cestovní kanceláře IC TOUR, s.r.o. |
| Autor: |
Korčáková, Kateřina
|
| Vedoucí: |
Kubíčková, Eliška
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zpracovaná na téma 'Marketingová komunikace cestovní kanceláře IC TOUR, s.r.o. Hlavním důvodem této práce je zlepšení současného stavu marketingové komunikace společnosti. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na cestovní ruch. Praktická část analyzuje současný stav marketingové komunikace cestovní kanceláře. Vlastní marketingový výzkum byl zaměřen na corporate identity, logo a především na internetové stránky společnosti. V závěru práce jsou navrženy nové formy propagace. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8959
|
|
Datum:
|
2009-05-11 |
|
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2029
|
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10517
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet