Projekt integrované marketingové komunikace obce Uherský Brod

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt integrované marketingové komunikace obce Uherský Brod

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Stašková, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-17T17:01:28Z
dc.date.available 2010-07-17T17:01:28Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8981
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci města Uherský Brod. Cílem této diplomové práce je navrhnout změny marketingové komunikace města tak, aby nástroje komunikačního mixu podpořily informovanost veřejnosti o produktech, které město nabízí, zatraktivnily Uherský Brod jako turistickou destinaci a upevnily jeho ekonomickou stabilitu. Práce je rozdělena na tři celky. První, teoretická část, sumarizuje teoretické poznatky týkajících se marketingové komunikace měst a obcí a důvody její integrace. Druhá část je analyzuje současnou marketingovou komunikaci Uherského Brodu. Poslední částí je projekt integrace marketingových komunikačních nástrojů tak, aby jejich společný efekt podpořil celkovou propagaci a komunikaci města. cs
dc.format 106 s., 5 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1387406 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject městský marketing cs
dc.subject integrovaná marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject city marketing en
dc.subject integrated marketing communication en
dc.subject marketing communication tools en
dc.title Projekt integrované marketingové komunikace obce Uherský Brod cs
dc.title.alternative The project of integrated marketing communication for the town of Uherský Brod en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Voloch, Jaroslav
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is dealing with marketing communication of the town of Uherský Brod. The aim of this thesis is to design the changes in marketing communication tools in order to support quality of public information about the products which are offered by the town, get Uherský Brod to be more attractive for the tourits and strenghten its economic situation. The thesis is devided into three parts. The first part is theoretical and it summarizes theoretical knowledge concerning the marketing communication of towns and reasons for the integration of communicating tools. The second part analyzes the contemporary marketing communiaction of Uherský Brod. The final part designs the possible changes in marketing communication and integration of its parts to be more effective. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 11555
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
stašková_2009_dp.pdf 1.323Mb PDF View/Open
stašková_2009_vp.doc 43Kb Microsoft Word View/Open
stašková_2009_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account