Marketingové komunikace Zahradnictví Luční údolí Velehrad

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace Zahradnictví Luční údolí Velehrad

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace Zahradnictví Luční údolí Velehrad
Autor: Navrátilová, Klára
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Práce je věnována poměrně novému odvětví na českém trhu, které se začalo rozvíjet po r.1989 -biozemědělství, ale přesto je do určité míry stále na začátku. To potvrzuje i chování větších zahraničních firem, které váhají se vstupem na český trh. Všechny tyto skutečnosti se odrážejí i na úrovni marketingových komunikací. Situace v prodeji se ale neustále vyvíjí. Určitá změna v chování a přístupu k bioproduktům u velkých supermarketů naznačuje, že biopotraviny jsou atraktivní komoditou na trhu potravin. Ve své práci se zaměřuji na Zahradnictví Luční údolí Velehrad, které působí v oboru více než 10 let a analyzuji jeho situaci na trhu a dosavadní marketingové komunikace. Na základě této analýzy v závěru práce navrhuji další možnosti a směry v marketingových komunikacích pro tuto biofarmu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/900
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2678


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
navrátilová_2006_bp.pdf 1023.Kb PDF Zobrazit/otevřít
navrátilová_2006_vp.doc 60.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
navrátilová_2006_op.doc 70Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet