Doporučení ke zvýšení kvality poprodejních služeb ve společnosti LAPP KABEL s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Doporučení ke zvýšení kvality poprodejních služeb ve společnosti LAPP KABEL s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Kamenec, Josef
dc.date.accessioned 2010-07-17T18:19:49Z
dc.date.available 2014-05-22T23:00:26Z
dc.date.issued 2009-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9129
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá teorií a praxí prodejních a poprodejních procesů. Snaží se o zodpovězení základních otázek týkajících se jednotlivých fází prodejního a poprodejního procesu. Zdůrazňuje důležitost budování dobrých vztahů se zákazníky a nutnost kontinuál-ního zlepšování procesu péče o zákazníky. Teoretické poznatky práce aplikuje na sledova-ný subjekt, společnost LAPP KABEL s.r.o., kde se zaměřuje na možnost zvýšení kvality poprodejního servisu pro zákazníky s cílem navrhnout doporučení k zavedení nového řeše-ní, které by společnosti LAPP KABEL s.r.o. pomohlo při zkvalitnění služeb poskytovaných zákazníkům. cs
dc.format 57 s. cs
dc.format.extent 874690 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014
dc.subject Prodejní a poprodejní proces cs
dc.subject péče o zákazníka cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject plánování podnikových zdrojů cs
dc.subject GPS monitorování cs
dc.subject nákladová a riziková analýza cs
dc.subject Sales and after-sales service en
dc.subject customer care en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject enterprise resource planning en
dc.subject GPS monitoring en
dc.subject cost and risk analysis en
dc.title Doporučení ke zvýšení kvality poprodejních služeb ve společnosti LAPP KABEL s.r.o. cs
dc.title.alternative Recommendations to improve the quality of after-sales services at LAPP KABEL Ltd en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Holeš, Bohumír
dc.date.accepted 2009-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the theory and praxis of sales and after-sales service. It tries to answer basic issues covers the various stages of sales and after-sales service. It stresses an importance of building good relations with customers and the need for continuous im-provement of customer care process. Theoretical knowledge is applied to the monitoring of business subject, LAPP KABEL Ltd., which focuses on the possibility of increasing the quality of after-sales service to customers in order to propose recommendations for the introduction of a new solution to the Lapp Kabel Ltd help in improving customer service. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 11800
dc.date.assigned 2009-03-16
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
kamenec_2009_bp.pdfBlocked 854.1Kb PDF View/Open
kamenec_2009_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
kamenec_2009_op.pdf 758.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account