Doporučení ke zvýšení kvality poprodejních služeb ve společnosti LAPP KABEL s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Doporučení ke zvýšení kvality poprodejních služeb ve společnosti LAPP KABEL s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Doporučení ke zvýšení kvality poprodejních služeb ve společnosti LAPP KABEL s.r.o.
Author: Kamenec, Josef
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá teorií a praxí prodejních a poprodejních procesů. Snaží se o zodpovězení základních otázek týkajících se jednotlivých fází prodejního a poprodejního procesu. Zdůrazňuje důležitost budování dobrých vztahů se zákazníky a nutnost kontinuál-ního zlepšování procesu péče o zákazníky. Teoretické poznatky práce aplikuje na sledova-ný subjekt, společnost LAPP KABEL s.r.o., kde se zaměřuje na možnost zvýšení kvality poprodejního servisu pro zákazníky s cílem navrhnout doporučení k zavedení nového řeše-ní, které by společnosti LAPP KABEL s.r.o. pomohlo při zkvalitnění služeb poskytovaných zákazníkům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9129
Date: 2009-05-22
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 11800


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kamenec_2009_bp.pdfBlocked 854.1Kb PDF
kamenec_2009_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
kamenec_2009_op.pdf 758.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account