Budování kultovní značky BERNARD

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Budování kultovní značky BERNARD

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování kultovní značky BERNARD
Autor: Obršálová, Marta
Vedoucí: Zelinský, Miroslav
Abstrakt: Tématem této diplomové práce je budování kultovní značky Bernard. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky ze širšího pohledu na značku a její budování. Praktic-ká část analyzuje konkurenční prostředí v České republice a snaží se zmapovat postavení značek českých pivovarů na českém trhu. V této části je podrobněji analyzováno postavení značky Bernard v porovnání s celkovou konkurencí. Projektová část nabízí různé možnosti a nástroje ke zvýšení povědomí značky Bernard u jejich zákazníků. Všechny návrhy mají za cíl vybudovat kultovní značku Bernard.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9265
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10575


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
obršálová_2009_dp.pdfZablokované 1.295Mb PDF Zobrazit/otevřít
obršálová_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
obršálová_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet