Uplatňování principů interního marketingu v řízení firem poskytujících IT služby v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Uplatňování principů interního marketingu v řízení firem poskytujících IT služby v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Vlčková, Ilona
dc.date.accessioned 2010-07-17T19:32:32Z
dc.date.available 2010-07-17T19:32:32Z
dc.date.issued 2009-09-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9281
dc.description.abstract Nejenom ve světě, ale už i v České republice si firmy stále více hlídají své kvalitní a loajální zaměstnance. Personalisté společně s marketingovým oddělením přicházejí s novými nápady, jak si udržet kvalitní zaměstnance, pro které mzda již není tou hlavní motivací. Interní marketing je v souvislosti s tímto trendem velmi diskutované téma. Ovšem jeho samotná aplikace je zahalena dávkou tajemna. V tezích disertační práce se autor zabývá interním marketingem, chápáním tohoto pojmu a využíváním jeho principů v podnikové praxi. Literární rešerše je rozdělena do několika částí. Jsou zde definovány základní pojmy související se službami, marketingem, IT odvětvím a interním marketingem. Hlavním cílem práce je na základě teoretického a terénního výzkumu popsat a zhodnotit současný stav interního marketingu v IT firmách a aktivity s ním spojené. Vedlejšími cíli je sumarizace specifik IT firem, manažerských teorií řízení, chápání interního marketingu ve firmách a zjištění hlavních překážek k jeho aplikaci. Následně je navržen nástroj pro identifikaci interního marketingu ve firmách. Práce se zamýšlí nad uvedenou problematikou především z manažerského pohledu, tedy z pohledu řízení. V závěru práce jsou výsledky šetření porovnány s předem stanovenými hypotézami, které budou následně potvrzeny či zamítnuty. cs
dc.format.extent 3199286 bytes
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject Služby cs
dc.subject IT cs
dc.subject Marketing služeb cs
dc.subject Interní marketing cs
dc.subject Řízení cs
dc.subject Zaměstnanci cs
dc.subject Spokojenost cs
dc.subject Services en
dc.subject IT en
dc.subject Marketing of services en
dc.subject Internal marketing en
dc.subject Leading en
dc.subject Employees en
dc.subject Satisfaction en
dc.title Uplatňování principů interního marketingu v řízení firem poskytujících IT služby v České republice cs
dc.title.alternative Assertion of Principles of Internal Marketing by Leading Firms that Provide IT Services in Czech Republi en
dc.type disertační práce cs
dc.contributor.referee Němeček, Petr
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2009-12-11
dc.description.abstract-translated Not only companies around the world, but also the Czech firms, are increasingly watching their qualified and loyal employees. HR Professionals, cooperating with the marketing department, come up with new ideas on how to keep the key employees, who are not primary motivated just by good salary. Internal marketing is so highly discussed topic. However, IM application itself is shrouded in mystery. Thesis deals with internal marketing, its definition, understanding and use of its principles in business practice. A review of the literature is divided into several parts. The basic concepts of services, marketing, IT industry and Internet marketing are defined here. The main aim of dissertation thesis is to describe and evaluate the current state of internal marketing in the IT companies and activities associated with it. This will be done in virtue of the theoretical and practical research. Secondary objectives are summarizing the specific s of IT firms, management styles, understanding of internal marketing in these firms and the findings of the main obstacles to its implementation. Following a tool to identify internal marketing in companies will be designed. The work reflects manager's perspective of the above mentioned issues, it means the view from the perspective of management. In conclusion, the results of the investigation work are compared with predetermined hypotheses and their confirmation or rejection is done. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/215 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ph.D.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 13801
dc.date.assigned 2007-07-26


Files in this item

Files Size Format View
vlčková_2009_dp.pdf 3.051Mb PDF View/Open
vlčková_2009_vp.pdf 192.9Kb PDF View/Open
vlčková_2009_op.pdf 70.67Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account