Metody výtvarné výchovy jako metody resocializace dětí v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Metody výtvarné výchovy jako metody resocializace dětí v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Musilová, Marcela
dc.contributor.author Kasalová, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-17T19:43:19Z
dc.date.available 2010-07-17T19:43:19Z
dc.date.issued 2009-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9297
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o působení výtvarné výchovy na socializaci dětí do kolektivu v mateřské škole. Popisuje jednotlivé techniky výtvarné výchovy a jejich použití. Seznamuje s využitím arteterapie, při práci s dětmi předškolního věku a popisuje jednotlivé arteterapeutické techniky. Teoretická část plynule přechází do praktické části. Praktická část je zaměřena na pozorování určité skupiny dětí předškolního věku. S těmito dětmi jsou individuálně prováděny některé arteterapeutické testy. Stejně tak je v praktické části zdokumentována skupinová arteterapie prováděna s jinou skupinou dětí v mateřské škole. Praktická část je provázena fotkami. cs
dc.format 55 s., 7 s. obr, příloh. cs
dc.format.extent 7904411 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Arteterapie cs
dc.subject děti cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject výtvarné techniky cs
dc.subject kresba cs
dc.subject cílové skupiny cs
dc.subject kazuistika cs
dc.subject art therapy en
dc.subject children en
dc.subject nursery school en
dc.subject arts en
dc.subject drawing en
dc.subject target group en
dc.subject casuistry en
dc.title Metody výtvarné výchovy jako metody resocializace dětí v mateřské škole cs
dc.title.alternative Art methods used for resocialization of children in nursery school. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zajitzová, Eliška
dc.date.accepted 2009-06-19
dc.description.abstract-translated This thesis deals with impact of arts on socialization of children in nursery school collective. Different art techniques and their applications are described. The paper informs about utilization of art therapy among pre-school children and describes individual art therapy techniques. The theoretical part proceeds to the practical part fluently. Practical part is oriented to the survey of specific group of pre-school children. Several individual art therapy tests are performed with these children. At the same time, group art therapy accomplished with the second group of children in the nursery is documented in the practical part of this thesis. Practical part is provided with photographs. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 12230
dc.date.assigned 2009-02-18
utb.result.grade B
local.subject předškolní děti cs
local.subject socializace cs
local.subject arteterapie cs
local.subject preschool children en
local.subject socialization en
local.subject art therapy en


Files in this item

Files Size Format View
kasalová_2009_bp.pdf 7.538Mb PDF View/Open
kasalová_2009_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
kasalová_2009_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account