Analýza marketingových aktivit internetových obchodů s elektrospotřebiči pro firmu HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingových aktivit internetových obchodů s elektrospotřebiči pro firmu HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingových aktivit internetových obchodů s elektrospotřebiči pro firmu HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.
Author: Piluša, Jiří
Advisor: Dohnalová, Zuzana
Abstract: Tato bakalářská práce shrnuje poznatky o marketingových aktivitách elektronických obchodů, přičemž získané informace jsou zpracovávány především jako podkladové informace a doporučení pro ePROTON, internetový obchod společnosti HP TRONIC. V teoretické části se věnuji objasnění podstaty elektronického obchodu a marketingu jako takových. V praktické části pak analyzuji jednotlivé marketingové aktivity vybraných elektronických obchodů, z nichž následně předkládám doporučení pro ePROTON.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9303
Date: 2009-08-21
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2011
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 11542


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
piluša_2009_bp.pdfBlocked 1.881Mb PDF
piluša_2009_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
piluša_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account