Marketingová strategie Moravskoslezského kraje jako rámec změn image regionu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová strategie Moravskoslezského kraje jako rámec změn image regionu

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie Moravskoslezského kraje jako rámec změn image regionu
Author: Veličková, Lenka
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Image a značka Moravskoslezského kraje (MSK) se neustále vyvíjí. Cílem mé diplomové práce je zjistit, zda se MSK pomocí jednotlivých nástrojů marketingové strategie podařilo: změnit vnímání image regionu tak, aby odpovídal realitě a možnostem regionu, sjednotit a řídit marketingové a komunikační aktivity, které byly doposud roztříštěné a dostatečně prezentovat přednosti a úspěchy regionu. Z celé řady konkrétních realizovaných projektů jsem vybrala tři nejzásadnější, které měly vliv na budování image MSK, a pomocí kterých se částečně podařilo image MSK změnit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9512
Date: 2009-04-27
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 10640


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
veličková_2009_dp.pdfBlocked 19.92Mb PDF View/Open
veličková_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
veličková_2009_op.doc 69Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account