Marketingová strategie Moravskoslezského kraje jako rámec změn image regionu

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie Moravskoslezského kraje jako rámec změn image regionu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie Moravskoslezského kraje jako rámec změn image regionu
Autor: Veličková, Lenka
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Image a značka Moravskoslezského kraje (MSK) se neustále vyvíjí. Cílem mé diplomové práce je zjistit, zda se MSK pomocí jednotlivých nástrojů marketingové strategie podařilo: změnit vnímání image regionu tak, aby odpovídal realitě a možnostem regionu, sjednotit a řídit marketingové a komunikační aktivity, které byly doposud roztříštěné a dostatečně prezentovat přednosti a úspěchy regionu. Z celé řady konkrétních realizovaných projektů jsem vybrala tři nejzásadnější, které měly vliv na budování image MSK, a pomocí kterých se částečně podařilo image MSK změnit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9512
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 10640


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
veličková_2009_dp.pdfZablokované 19.92Mb PDF Zobrazit/otevřít
veličková_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
veličková_2009_op.doc 69Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet