Motivační program malé firmy a jeho význam pro zvyšování konkurenceschopnosti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Motivační program malé firmy a jeho význam pro zvyšování konkurenceschopnosti

Show full item record

No preview available
Title: Motivační program malé firmy a jeho význam pro zvyšování konkurenceschopnosti
Author: Herinková, Martina
Advisor: Hruška, Miloslav
Abstract: Bakalářská práce se zabývá motivačním programem malé firmy PH - stavby CZ s.r.o. a jeho významem pro zvyšování konkurenceschopnosti. Cílem práce je prokázání vlivu realizace motivačního programu firmy na zvyšování konkurenceschopnosti a prokázání vztahu mezi motivačním programem a konkurenceschopností. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část je teoretická a zabývá se motivací, stimulací, hodnocením pracovníků a motivačním programem. V další části je popsán podnik, jeho činnosti a členění. Ve třetí části je popsán motivační program firmy a v poslední části je analýza motivačního programu a jeho vlivu na konkurenceschopnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9559
Date: 2009-05-27
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.05.2014
Department: Institut bezpečnostních technologií
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: B 13201


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
herinková_2009_bp.pdfBlocked 1.674Mb PDF
herinková_2009_vp.rtf 41.92Kb RTF file View/Open
herinková_2009_op.zip 19.71Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account