Problematika sociálně patologických jevů na základních školách ve městě Brně

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Problematika sociálně patologických jevů na základních školách ve městě Brně

Show full item record

No preview available
Title: Problematika sociálně patologických jevů na základních školách ve městě Brně
Author: Treuová, Hana
Advisor: Jilčík, Tomáš
Abstract: V teoretické části práce jsem se zaměřila na vysvětlení pojmu sociálně patologické jevy, jejich rozdělení a popis, na prevenci sociálně patologických jevů a pozici školního metodika prevence. Dále jsem se zde věnovala školám a školským zařízením ohrožených sociálně patologickými jevy a velkou část jsem věnovala základním školám ve městě Brně, které jsem pro účely výzkumu rozdělila podle jejich umístění ve městě Brně na centrální a okrajové a podle jejich zaměření na sportovní a ostatní. V praktické části jsem popsala výzkumný problém, stanovila hypotézy a věnovala se průzkumu výskytu sociálně patologických jevů na základních školách ve městě Brně. Hlavním cílem mé práce bylo zjistit, zda je výskyt sociálně patologických jevů vyšší na základních školách v centrálních městských částech než v okrajových městských částech a zda je výskyt těchto jevů vyšší na základních školách se sportovním zaměřením než na základních školách s běžným zaměřením. Provedla jsem analýzu výročních zpráv jednotlivých základních škol a výzkumem jsem došla k závěru, že sociálně patologické jevy se vyskytují více na základních školách v centrálních městských částech Brna a vyšší výskyt těchto jevů je na základních školách se sportovním zaměřením.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9591
Date: 2009-03-25
Availability: Bez omezení
Department: Institut mezioborových studií
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: C 1016027


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
treuová_2009_dp.pdf 858.8Kb PDF View/Open
treuová_2009_vp.doc 51.22Kb Microsoft Word View/Open
treuová_2009_op.docx 23.33Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account