Komunikační strategie firmy Ellipse CZ s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie firmy Ellipse CZ s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Kubíčková, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-17T23:21:52Z
dc.date.available 2016-04-27T23:00:28Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9747
dc.description.abstract Tato diplomová práce navrhuje komunikační strategii firmy Ellipse CZ s.r.o., jenž se zabývá módou pro sport a volný čas. V teoretické části práce se zaměřuji na specifikace oboru fashion marketing, na marketingové prostředí, spotřebitele, marketingový mix a marketingové komunikace. Analytická část se zabývá marketingovým mixem firmy a analýzou konkurenčního prostředí. Projektová část popisuje návrh marketingového mixu a komunikační strategie firmy Ellipse CZ s.r.o. cs
dc.format 107 cs
dc.format.extent 1776388 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2016
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject oděvnictví cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject značka cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject fashion marketing cs
dc.subject móda cs
dc.subject oděvní trh cs
dc.subject Ellipse CZ s.r.o. cs
dc.subject communication strategy en
dc.subject clothing industry en
dc.subject marketing mix en
dc.subject fashion brand en
dc.subject marketing communication en
dc.subject fashion marketing en
dc.subject fashion en
dc.subject fashion industry en
dc.subject Ellipse CZ s.r.o. en
dc.title Komunikační strategie firmy Ellipse CZ s.r.o. cs
dc.title.alternative The Communication Strategy of the Company Ellipse s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2009-06-01
dc.description.abstract-translated This dissertation projects the communication strategy of the company Ellipse CZ s.r.o., which produces and distributes clothing for sport and free time activities. I focuse on specification of the fashion marketing subject, on the marketing environment, fashion consumer, marketing mix and marketing communication in the theoretical part of this work. The analytical part describes the marketing mix of the company and includes the analysis of the competitive environment. The project outlines the marketing mix and communication strategy of the company Ellipse CZ s.r.o. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10566
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kubíčková_2009_dp.pdfBlocked 1.694Mb PDF View/Open
kubíčková_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
kubíčková_2009_op.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account