Implementace nakupování přes internet ve firmě XYZ, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Implementace nakupování přes internet ve firmě XYZ, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Implementace nakupování přes internet ve firmě XYZ, a.s.
Author: Hajná, Radka
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na problematiku nakupování produktů prostřednictvím E-shopů.Cílem diplomové práce je připravit pilotní projekt nakupování produktů prostřednictvím internetu. Pilotní projekt je zaměřený na nákup potřebných produktů pro vybavení zasedací místnosti a kanceláří. Nakupování na Internetu patří mezi nejvýznamnější moderní nástroj, který může firmě ušetřit značnou sumu peněz a také velké množství času.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9789
Date: 2009-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2014
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 12329


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hajná_2009_dp.pdfBlocked 3.031Mb PDF View/Open
hajná_2009_vp.doc 190Kb Microsoft Word View/Open
hajná_2009_op.doc 144Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account