Faktory ovlivňující úspěšnost školské integrace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Faktory ovlivňující úspěšnost školské integrace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dvořáčková, Emilie
dc.contributor.author Kubíková, Soňa
dc.date.accessioned 2010-07-13T15:31:10Z
dc.date.available 2010-07-13T15:31:10Z
dc.date.issued 2006-06-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/985
dc.description.abstract Cílem této práce je seznámit nejen pedagogy, ale i zainteresovanou veřejnost alespoň se základními problémy a faktory ovlivňujícími úspěšnou integraci. Teoretická část pojednává nejen o faktorech úspěšné integrace, ale i o tom, jak by měla vypadat ,,škola pro všechny'' a jak se integrace vyvíjela nejen u nás. V neposlední řadě také poukazuje na některé zákony a vyhlášky, které integraci ošetřují. V praktické části seznamuji s výsledky průzkumu informovanosti pedagogických pracovníků o školské integraci. Svůj průzkum jsem provedla v únoru roku 2006 na zlínských základních a středních školách. Výsledky přinášejí zajímavá zjištění. cs
dc.format 79 s.,10 s. cs
dc.format.extent 614913 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Asistent cs
dc.subject bariéry cs
dc.subject běžná škola cs
dc.subject děti s postižením cs
dc.subject edukace cs
dc.subject empatie cs
dc.subject faktory cs
dc.subject handicap cs
dc.subject individuální přístup cs
dc.subject individuální vzdělávací plán cs
dc.subject integrace cs
dc.subject integrované vzdělání cs
dc.subject inkluze cs
dc.subject odborný přístup cs
dc.subject organizace zdravotně postižených cs
dc.subject osoby se speciálními vzdělávacími potřebymi cs
dc.subject pedagogičtí pracovníci cs
dc.subject podmínky integrace cs
dc.subject podpůrný učitel cs
dc.subject rodiče cs
dc.subject rodina cs
dc.subject segregované vzdělávání cs
dc.subject speciální školství cs
dc.subject systém pedagogicko-psychologického poradenství cs
dc.subject škola pro všechny cs
dc.subject učitelé cs
dc.subject výchova cs
dc.subject vzdělání cs
dc.subject výchovné a vzdělávací problémy cs
dc.subject žáci se zvláštními vzdělávacími potřebami cs
dc.subject Assistant en
dc.subject barriers en
dc.subject common schools en
dc.subject handicap children en
dc.subject education en
dc.subject empathy en
dc.subject factors en
dc.subject handicap en
dc.subject individual access en
dc.subject individual educational plan en
dc.subject integration en
dc.subject integrated education en
dc.subject inclusion en
dc.subject special accession en
dc.subject organisation of handicap people en
dc.subject people with special needs en
dc.subject pedagogues en
dc.subject conditions of integration en
dc.subject promotive teacher en
dc.subject parents en
dc.subject segregacion education en
dc.subject special education en
dc.subject the system of educational-psychology consultancy en
dc.subject school for everyone en
dc.subject teachers en
dc.subject nurture en
dc.subject pedagogical and educational problems en
dc.subject pupils with individual educational needs en
dc.title Faktory ovlivňující úspěšnost školské integrace cs
dc.title.alternative Factors that impress success of school's integration en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Celá, Jarmila
dc.date.accepted 2006-06-26
dc.description.abstract-translated The purpose of this work is to introduce not only pedagogues, but also intereste people with basic problems and factors reacted the successful integration. The theoretical part deals not only with factors of successful integration, but also about how car ,,school for everyone'' looks and how was the integration developing not only in our country. And not least some laws and intimations that are tending the integration. In the practical part I would like to introduce you with results of my research, it is about how are pedagogues informed about the school integration. I made my survey in February 2006 in basic school and secondary school in Zlín. The effects bring interesting findings. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 3520
dc.date.assigned 2006-02-27
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
kubíková_2006_bp.pdfBlocked 600.5Kb PDF View/Open
kubíková_2006_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
kubíková_2006_op.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account