Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy

Show full item record

No preview available
Title: Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy
Author: Hodíková, Linda
Advisor: Podlešák, Petr
Abstract: Práce nabízí pohled na Kampaň za skutečnou krásu značky Dove v souvislosti se současným kultem ženské krásy a mediálním vlivem, který přivedl řadu žen a dívek do nemocnic s poruchami příjmu potravy. Honba za "dokonalostí" je dnes mocná - nesou zodpovědnost média za ty, které nezvládnou jejich nátlak a končí s anorexií či bulimií roky v nemocnici či dlouhodobé domácí péči s psychickými problémy?
URI: http://hdl.handle.net/10563/9885
Date: 2009-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 10659


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hodíková_2009_bp.pdfBlocked 1.960Mb PDF
hodíková_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
hodíková_2009_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account