Současný babyboom v marketingových komunikacích - komunikace s cílovou skupinou matky na mateřské dovolené

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Současný babyboom v marketingových komunikacích - komunikace s cílovou skupinou matky na mateřské dovolené

Show full item record

No preview available
Title: Současný babyboom v marketingových komunikacích - komunikace s cílovou skupinou matky na mateřské dovolené
Author: Tulachová, Jana
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Diplomová práce se zabývá komunikací s cílovou skupinou matek na mateřské dovolené. Zaměřuje se na matky s dětmi do věku 3 let z pohledu nabídky služeb zaměřených na vol-nočasové aktivity. Cílem práce je zjistit, jaká média a způsoby komunikace tato skupina upřednostňuje a odkud čerpá informace při výběru služby pro děti. Dále se snaží odpovědět na otázky, jak ovlivňují životní styl a příjem rodiny využívání těchto služeb. Součástí ana-lýzy je i zjišťování, zda organizace v oblasti služeb využívají dostatečným způsobem ná-strojů marketingových komunikací. Na základě zjištěných údajů je v projektové části navr-žen plán integrované marketingové komunikace firmy Baby club Kenny, která poskytuje programy plavání a cvičení rodičů s dětmi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9896
Date: 2009-04-27
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10638


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
tulachová_2009_dp.pdfBlocked 3.057Mb PDF
tulachová_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
tulachová_2009_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account