Postoje učitelů ke kurikulům předškolního vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoje učitelů ke kurikulům předškolního vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zajitzová, Eliška
dc.contributor.author Šišková, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-18T00:42:20Z
dc.date.available 2010-07-18T00:42:20Z
dc.date.issued 2009-05-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9905
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na postoje učitelů předškolního vzdělávání k Programu výchovné práce pro jesle a mateřské školy a k Rámcovému vzdělávacímu programu pro předškolní vzdělávání. Tvoří ji teoretická a praktická část. Teoretická část pojednává o základních pojmech, které se vztahují k této problematice, osobnosti pedagoga, vzdělávacímu systému v ČR, historii kurikul předškolního vzdělávání, Programu výchovné práce pro jesle a mateřské školy a Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání. Praktickou část tvoří srovnání analýz kurikul a výsledky výzkumu, zaměřeného na zjištění postojů učitelů k těmto kurikulům z hlediska věku a délky pedagogické praxe. cs
dc.format 90 s., 5 s. příloh cs
dc.format.extent 1056225 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject postoje cs
dc.subject kurikulum cs
dc.subject Program výchovné práce pro jesle a mateřské školy cs
dc.subject Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání cs
dc.subject attitudes en
dc.subject curriculum en
dc.subject the Education work program for infant schools and kindergartens en
dc.subject the Framework education program for pre-school education en
dc.title Postoje učitelů ke kurikulům předškolního vzdělávání cs
dc.title.alternative The attitudes of teachers towards the pre-school curriculums en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2009-06-17
dc.description.abstract-translated The bachelor graduate thesis is focused on the attitudes of pre-school education teachers towards the Education work program for infant schools and kindergartens and to the Framework education program for pre-school education. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part deals with basic concepts which relate to this issue, teacher's personality, the education system in the Czech Republic, the curricula's history of pre-school education, the Education work program for infant-schools and kindergartens and the Framework education program for pre-school education. The practical part consists of the analyses comparison of the curricula and research findings, focused on identifying the teachers' attitudes towards these curricula, from the point of view of age and the length of teaching practice. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 11463
dc.date.assigned 2009-02-13
utb.result.grade A
local.subject vzdělávací programy cs
local.subject předškolní pedagogika cs
local.subject předškolní děti cs
local.subject educational programs en
local.subject preschool education en
local.subject preschool children en


Files in this item

Files Size Format View
šišková_2009_bp.pdf 1.007Mb PDF View/Open
šišková_2009_vp.doc 51Kb Microsoft Word View/Open
šišková_2009_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account