Analýza interní firemní komunikace společnosti NOVESTA a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza interní firemní komunikace společnosti NOVESTA a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza interní firemní komunikace společnosti NOVESTA a.s.
Autor: Cedidlová, Marcela
Vedoucí: Komínková, Miroslava
Abstrakt: Následující text je zaměřen na interní firemní komunikaci. Obsahuje teoretické poznatky o tomto tématu. Text je svým obsahem orientován na vymezení pojmu komunikace, důvody vedoucí lidi ke komunikaci, na nejčastější chyby, kterých se při ní lidé dopouští a také na to,jak docílit efektivní komunikace. Dále se soustřeďuje na analýzu této komunikace ve společnosti NOVESTA a.s. Zde byl proveden dotazníkový průzkum, na jehož základě byla vytvořena řešení pro zlepšení stávajícího stavu. Doporučení jsou navržena tak, aby byla snadno realizovatelná v dané společnosti. K tomu napomáhá riziková a nákladová analýza provedená u každého doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/990
Datum: 2006-05-19
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2008
Ústav: Ústav informatiky a statistiky
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 3403


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
cedidlová_2006_bp.pdfZablokované 548.6Kb PDF
cedidlová_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
cedidlová_2006_op.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet