Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

Show full item record

No preview available
Title: Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu
Author: Malenková, Marcela
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Event marketing je nedílnou součástí komunikačního i marketingového mixu. Od samotné přípravy, realizace i zapojení dalších nástrojů komunikace je výsledek dlouhodobého strategického plánování.Praktickou ukázkou je komunikace společnosti Truck trade spol.s.r.o., která je servisním a prodejním střediskem vozů DAF.Vzhledem k zaměření této společnosti je právě pro ni event marketing klíčovým prostředkem komunikace v rámci integrace do marketingového a komunikačního mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9954
Date: 2009-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 10670


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
malenková_2009_bp.pdfBlocked 751.2Kb PDF
malenková_2009_vp.zip 17.28Kb Unknown View/Open
malenková_2009_op.doc 63.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account