Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Malenková, Marcela
dc.date.accessioned 2010-07-18T01:10:39Z
dc.date.available 2014-05-13T23:00:25Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9954
dc.description.abstract Event marketing je nedílnou součástí komunikačního i marketingového mixu. Od samotné přípravy, realizace i zapojení dalších nástrojů komunikace je výsledek dlouhodobého strategického plánování.Praktickou ukázkou je komunikace společnosti Truck trade spol.s.r.o., která je servisním a prodejním střediskem vozů DAF.Vzhledem k zaměření této společnosti je právě pro ni event marketing klíčovým prostředkem komunikace v rámci integrace do marketingového a komunikačního mixu. cs
dc.format 65 s. cs
dc.format.extent 769292 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
dc.subject Komunikace cs
dc.subject event cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject plánování cs
dc.subject strategie cs
dc.subject Communication en
dc.subject event en
dc.subject marketing communication en
dc.subject planning en
dc.subject strategy en
dc.title Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu cs
dc.title.alternative Event marketing and his position in the communication mix en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kamas, Patrik
dc.date.accepted 2009-05-29
dc.description.abstract-translated Event marketing is an integral part of the communication and marketing mix. It is a result of a long term strategic planning including preparation, execution as well as other communication tools. This can be demonstrated on the communication of the company Truck trade spol. s r.o. which is a service and sales centre of DAF vehicles. With regard to the field of this company the event marketing is the key tool of communication within the integration into the marketing and communication mix. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10670
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
malenková_2009_bp.pdfBlocked 751.2Kb PDF View/Open
malenková_2009_vp.zip 17.28Kb Unknown View/Open
malenková_2009_op.doc 63.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account