Průzkum spokojenosti zákazníků divize výroby forem společnosti Barum Continental spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Průzkum spokojenosti zákazníků divize výroby forem společnosti Barum Continental spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Tobola, Robert
dc.date.accessioned 2010-07-18T01:17:23Z
dc.date.available 2019-05-22T23:00:10Z
dc.date.issued 2009-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9967
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci se zabývám průzkumem spokojenosti zákazníků v divizi výroby forem společnosti Barum Continental, spol. s r. o. Cílem mé bakalářské práce je navrhnout opatření pro zlepšení stávající situace spokojenosti zákazníků. Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části. Teoretická část je literární rešerší v oblasti průzkumu spokojenosti zákazníků. V praktické části provádím průzkum spokojenosti zákazníků v divizi výroby forem společnosti Barum Continental, spol. s r. o. a analyzuji výsledky průzkumu. V závěru navrhuji opatření pro zlepšení stávající situace. cs
dc.format 54 s., 4 s. obr.příloh. cs
dc.format.extent 5716307 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2019
dc.subject zákazník cs
dc.subject produkt cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject primární a sekundární data cs
dc.subject tvorba dotazníku cs
dc.subject struktura dotazníku cs
dc.subject studie cs
dc.subject analýza cs
dc.subject customer en
dc.subject product en
dc.subject marketing research en
dc.subject marketing en
dc.subject communication en
dc.subject primary and secondary data en
dc.subject creation of questionnaire en
dc.subject structure of questionnaire en
dc.subject study en
dc.subject analysis en
dc.title Průzkum spokojenosti zákazníků divize výroby forem společnosti Barum Continental spol. s r. o. cs
dc.title.alternative Customer satisfaction research of mould divizion of company Barm Continental Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Krenar, Petr
dc.date.accepted 2009-06-12
dc.description.abstract-translated My bachelor thesis is dealing with a research of customer's content in mould division of company Barum Continental, ltd. The purpose of the thesis is trying to suggest some spe-cific precaution for improving current situation of customer's content. The bachelor thesis is divided into two main parts. The theoretic part includes the description of customer's content. In the practical part I carry on research of customer's content in mould division of company Barum Continental, ltd. and analyze results of the research. I suggest some pre-caution for improving of current situation in the end. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 11606
dc.date.assigned 2009-03-16
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
tobola_2009_bp.pdfBlocked 5.451Mb PDF View/Open
tobola_2009_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
tobola_2009_op.pdf 29.75Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account