Návrh reklamní kampaně pro výrobek mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh reklamní kampaně pro výrobek mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Návrh reklamní kampaně pro výrobek mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s.r.o.
Author: Dočkálková, Hana
Advisor: Juřenová, Andrea
Abstract: Předmětem bakalářské práce nazvané "Návrh reklamní kampaně pro výrobek mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s.r.o." je sestavení návrhu na propagaci nového produktu společnosti, která zastává jednu s vedoucích pozic na českém trhu s kuchyňským nářadím. Tento návrh je zaměřen na informování zákazníka o existenci nového produktu a to díky uplatnění reklamní strategie. Obsahem práce je seznámení se s výrobky firmy a navržení doporučení pro podporu prodeje její současné novinky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1001
Date: 2005-12-09
Availability: Práce není přístupná
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 2498


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dočkálková_2006_bp.pdfBlocked 1.417Mb PDF View/Open
dočkálková_2006_vp.pdf 90.47Kb PDF View/Open
dočkálková_2006_op.pdf 356.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account