Návrh reklamní kampaně pro výrobek mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh reklamní kampaně pro výrobek mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juřenová, Andrea
dc.contributor.author Dočkálková, Hana
dc.date.accessioned 2010-07-13T15:35:51Z
dc.date.available 2010-07-13T15:35:51Z
dc.date.issued 2005-12-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1001
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce nazvané "Návrh reklamní kampaně pro výrobek mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s.r.o." je sestavení návrhu na propagaci nového produktu společnosti, která zastává jednu s vedoucích pozic na českém trhu s kuchyňským nářadím. Tento návrh je zaměřen na informování zákazníka o existenci nového produktu a to díky uplatnění reklamní strategie. Obsahem práce je seznámení se s výrobky firmy a navržení doporučení pro podporu prodeje její současné novinky. cs
dc.format 57s., 7 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1486507 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce není přístupná
dc.subject Promotion plan cs
dc.subject SWOT analysis cs
dc.subject goals of promotion plan cs
dc.subject budget cs
dc.subject promotion strategy cs
dc.subject media mix cs
dc.subject other recommendations cs
dc.subject evaluation of promotion plan cs
dc.subject Reklamní plán en
dc.subject situační analýza en
dc.subject cíle reklamní kampaně en
dc.subject rozpočet en
dc.subject reklamní strategie en
dc.subject výběr médií en
dc.subject jiná doporučení en
dc.subject vyhodnocení reklamní kampaně en
dc.title Návrh reklamní kampaně pro výrobek mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s.r.o. cs
dc.title.alternative A proposal of an advertisement campaign for the Tescoma company new products - salt shaker and pepper mill from the SPICE BELLS design line. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2006-01-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis "A proposal of an advertisement campaign for the Tescoma company new products - salt shaker and pepper mill from the Spice Bells design line'q. The aim of this work is to develop a promotion plan to a new product of a leading company in the field of kitchenware in the Czech Republic. This plan describes the utilisation of an advertisement strategy with an intention to inform customers about an existence of a new product. This work also contains a necessary description of the company's products and recommendations for a launch of a particular innovative product and its future sales growth. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2498
dc.date.assigned 2005-10-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
dočkálková_2006_bp.pdfBlocked 1.417Mb PDF View/Open
dočkálková_2006_vp.pdf 90.47Kb PDF View/Open
dočkálková_2006_op.pdf 356.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account