Umění v reklamě: Kauza Andy Warhol Edition Bottle

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Umění v reklamě: Kauza Andy Warhol Edition Bottle

Show full item record

No preview available
Title: Umění v reklamě: Kauza Andy Warhol Edition Bottle
Author: Jasenský, Jiří
Advisor: Pavelka, Jiří
Abstract: Bakalářská práce se zabývá vztahem umění a reklamy v konkrétní kauze Andy Warhol Edition Bottle, která představuje transfer původního uměleckého díla umělce Andyho Warhola do reklamního produktu švédské společnosti Absolut. Společnost Absolut vyrábí celosvětově známou vodku a je proslulá svou ikonickou lahví i neotřelými reklamními kampaněmi. Teoreticko-metodologická část práce na základě odborné literatury vytváří teoretický rámec zkoumané problematiky, na který navazuje část analyticko-interpretační obsahovou analýzou dokumentů. Hledá souvislost mezi životem a tvorbu Andyho Warhola a marketingovými strategiemi společnosti Absolut. Dále analyzuje transfer uměleckého díla do reklamního produktu a v závěru odpovídá na stanovené výzkumné otázky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42618
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
jasenský_2018_dp.pdf 3.808Mb PDF View/Open None
jasenský_2018_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
jasenský_2018_vp.doc 156Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account