Československá rozhlasová propagace v letech 1923 -1991, jako významný nástroj ovlivňování spotřebitelského chování

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Československá rozhlasová propagace v letech 1923 -1991, jako významný nástroj ovlivňování spotřebitelského chování

Show full item record

No preview available
Title: Československá rozhlasová propagace v letech 1923 -1991, jako významný nástroj ovlivňování spotřebitelského chování
Author: Podlešák, Petr
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Rozhlasová reklama je v současnosti plnohodnotným způsobem propagace a v České republice je hojně využívána. Má za sebou velmi bohatý a dlouhý vývoj a můžeme prohlásit, že je skoro stejně tak stará jako vysílání samo. Předložená disertační práce na téma "Československá rozhlasová propagace v letech 1923 - 1991, jako významný nástroj ovlivňování spotřebitelského chování " se věnuje jedné z částí tohoto vývoje. Cílem práce bylo shromáždit a syntetizovat dosavadní teoretické i praktické poznatky z oboru rozhlasové propagace na území České republiky (resp. Československa) v letech 1923 - 1991. Zvolené období vymezuje fungování československého rozhlasu jako média, které bylo po celou dobu nejen významným komunikačním, socializujícím a kulturním fenoménem v životě společnosti, ale s postupem času se z něho stal také důležitý obchodní prvek. V závěru jsou výsledky výzkumného šetření porovnávány se stanovenými hypotézami. Výsledkem je potvrzení, přip. zamítnutí stanovené hypotézy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10046
Date: 2009-09-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
podlešák_2009_dp.pdf 4.488Mb PDF View/Open
podlešák_2009_vp.pdf 137.8Kb PDF View/Open
podlešák_2009_op.pdf 56.00Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account