Projekt marketingové komunikace pivovaru Bon s vyu-žitím nových trendů v marketingové komunikaci.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace pivovaru Bon s vyu-žitím nových trendů v marketingové komunikaci.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace pivovaru Bon s vyu-žitím nových trendů v marketingové komunikaci.
Author: Zezulka, Richard
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato diplomová práce se zaměřuje na využití marketingové komunikace v minipivovaru Bon s využitím nových trendů v marketingové komunikaci. Práce je rozdělena na teoretic-kou a praktickou. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky a koncepce marketin-gové komunikace a identifikovány a utříděny nové trendy v tomto oboru. Praktická část analyzuje současnou situaci na trhu piva v České republice, představuje pivovar Bon a jeho tržní pozici a analyzuje marketingovou komunikaci pivovaru skrze celý marketingový mix. Z poznatků teoretické a analytické části pak vychází závěrečná část práce, která představu-je projekt komunikační kampaně s cílem zvýšit odbyt pivovaru. Navržený projekt je na závěr podroben nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10103
Date: 2009-08-21
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 12449


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zezulka_2009_dp.pdfBlocked 2.243Mb PDF
zezulka_2009_vp.doc 44Kb Microsoft Word View/Open
zezulka_2009_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account