Návrh strategie využití elektronické komerce ve firmě Skřička Sportex, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh strategie využití elektronické komerce ve firmě Skřička Sportex, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Návrh strategie využití elektronické komerce ve firmě Skřička Sportex, s.r.o.
Author: Prosecký, Tomáš
Advisor: Komínková, Miroslava
Abstract: Diplomová práce se zabývá analýzou současných možností elektronické komerce (e-commerce) v České republice. Na základě zjištěných skutečností obsahuje návrh strategie implementace e-commerce do firmy Skřička Sportex, s.r.o. Strategie obsahuje výběr doda-vatele e-commerce řešení, distribučních a platebních kanálů, nákladovou a rizikovou analý-zu implementace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1097
Date: 2006-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2026
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
prosecký_2006_dp.pdfBlocked 2.870Mb PDF View/Open
prosecký_2006_vp.doc 62.5Kb Microsoft Word View/Open
prosecký_2006_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account