Návrh strategie využití elektronické komerce ve firmě Skřička Sportex, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh strategie využití elektronické komerce ve firmě Skřička Sportex, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Komínková, Miroslava
dc.contributor.author Prosecký, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-13T16:08:56Z
dc.date.issued 2006-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1097
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá analýzou současných možností elektronické komerce (e-commerce) v České republice. Na základě zjištěných skutečností obsahuje návrh strategie implementace e-commerce do firmy Skřička Sportex, s.r.o. Strategie obsahuje výběr doda-vatele e-commerce řešení, distribučních a platebních kanálů, nákladovou a rizikovou analý-zu implementace. cs
dc.format 91 s., 5 s. příloh cs
dc.format.extent 3010131 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2026
dc.subject Internet cs
dc.subject elektronická komerce cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject B2B cs
dc.subject B2C cs
dc.subject Internet en
dc.subject electronic commerce en
dc.subject e-commerce en
dc.subject B2B en
dc.subject B2C en
dc.title Návrh strategie využití elektronické komerce ve firmě Skřička Sportex, s.r.o. cs
dc.title.alternative Project of electronic commerce strategy in company Skřička Sportex, s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbek, Ivan
dc.date.accepted 2006-06-07
dc.date.vskp-available 2026-05-12
dc.description.abstract-translated This Master thesis deals with analysis of current potentialities of an electronic commerce (e-commerce) in the Czech Republic. On the basis of findings, the work includes the pro-posal of e-commerce implementation strategy in firm Skřička Sportex, s.r.o. This strategy includes choosing of e-commerce solutions supplier, distribution and payment channels, analyses of costs and risk. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3984
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
prosecký_2006_dp.pdfBlocked 2.870Mb PDF View/Open
prosecký_2006_vp.doc 62.5Kb Microsoft Word View/Open
prosecký_2006_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account