Návrh zavádění Customer Relationship Management (CRM) ve firmě Flexiko CZ s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh zavádění Customer Relationship Management (CRM) ve firmě Flexiko CZ s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Návrh zavádění Customer Relationship Management (CRM) ve firmě Flexiko CZ s.r.o.
Author: Margetínová, Kristýna
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Bakalářská práce se zabývá stanovením doporučení zavádění Customer Relationship Management ve vybrané společnosti. V teoretické části autor systematicky zpracovává poznatky nezbytné k pochopení CRM, jeho podstatu, popis tvorby vztahu se zákazníkem, implementaci CRM a častá rizika spojená s jeho zaváděním. Klíčovým bodem praktické části je, na základě pochopení a popisu současné úrovně vztahů se zákazníky ve firmě, navrhnout vhodná, nenákladná a časově nenáročná řešení pro implementaci CRM. Závěrem autor v nákladové analýze ověřuje realizovatelnost doporučení vzhledem k finančním možnostem firmy a definuje rizika, jež mohou nastat v souvislosti s realizací návrhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1117
Date: 2006-05-19
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
margetínová_2006_bp.pdfBlocked 1.166Mb PDF
margetínová_2006_vp.doc 40Kb Microsoft Word View/Open
margetínová_2006_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account