Návrh zavádění Customer Relationship Management (CRM) ve firmě Flexiko CZ s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh zavádění Customer Relationship Management (CRM) ve firmě Flexiko CZ s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Margetínová, Kristýna
dc.date.accessioned 2010-07-13T16:16:17Z
dc.date.available 2010-07-13T16:16:17Z
dc.date.issued 2006-05-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1117
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá stanovením doporučení zavádění Customer Relationship Management ve vybrané společnosti. V teoretické části autor systematicky zpracovává poznatky nezbytné k pochopení CRM, jeho podstatu, popis tvorby vztahu se zákazníkem, implementaci CRM a častá rizika spojená s jeho zaváděním. Klíčovým bodem praktické části je, na základě pochopení a popisu současné úrovně vztahů se zákazníky ve firmě, navrhnout vhodná, nenákladná a časově nenáročná řešení pro implementaci CRM. Závěrem autor v nákladové analýze ověřuje realizovatelnost doporučení vzhledem k finančním možnostem firmy a definuje rizika, jež mohou nastat v souvislosti s realizací návrhu. cs
dc.format 69 s. cs
dc.format.extent 1223665 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject CRM cs
dc.subject segmentace zákazníků cs
dc.subject klíčový zákazník cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject dolování dat cs
dc.subject CRM en
dc.subject customer segmentation en
dc.subject key customer en
dc.subject communication en
dc.subject data mining en
dc.title Návrh zavádění Customer Relationship Management (CRM) ve firmě Flexiko CZ s.r.o. cs
dc.title.alternative The project of implementation Customer Relationship Management in Flexiko CZ Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Koželuha, Pavel
dc.date.accepted 2006-06-13
dc.description.abstract-translated The bacherol thesis discusses determination of advice to implement Customer Relationship Management in selected company. In the theoretical part the author systematically compiles information that is essential for understanding the CRM, explains heart of the matter, describes formation of the relationship with customers, implementation of CRM and frequent risks that are joined with CRM implementation. The key objective of the practical part is to design suitable, non-expensive and time undemanding solution of CRM implementation that is built on the basis of understanding and description of the current quality of customer relationship in the company. In conclusion in the cost and risk analysis the author verifies solution for CRM implementation connected with company financial possibilities and gives a definition of risks that are joined with the solution. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4160
dc.date.assigned 2006-03-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
margetínová_2006_bp.pdfBlocked 1.166Mb PDF View/Open
margetínová_2006_vp.doc 40Kb Microsoft Word View/Open
margetínová_2006_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account