Marketingová strategie firmy při vstupu na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie firmy při vstupu na trh

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie firmy při vstupu na trh
Author: Hanzelková, Jana
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Teoretická část této diplomové práce se zabývá vysvětlením základních pojmů, jejichž zna-lost je nutná pro pochopení problematiky vytváření marketingové strategie při vstupu firmy na trh. Zejména se zabývá pojmy spojenými s marketingem, jako takovým, e-marketingem a svatební tématikou. V praktické části text čtenáře seznamuje prostřednictvím technik marketingového výzkumu a sběru primární i sekundárních dat se šetřeními a analýzami, které mají prokázat či vyvrátit platnost stanovených hypotéz. Poslední, projektová část se pak věnuje navržení komunikační strategie firmy Svatební agentka při vstupu na trh včetně limitů její realizace přesně tak, jak bylo požadováno v zadání této diplomové práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12034
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 13724


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hanzelková_2010_dp.pdf 3.222Mb PDF View/Open
hanzelková_2010_vp.pdf 55.83Kb PDF View/Open
hanzelková_2010_op.pdf 57.28Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account