Situační analýza firmy při vstupu na zahraniční trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Situační analýza firmy při vstupu na zahraniční trh

Show full item record

No preview available
Title: Situační analýza firmy při vstupu na zahraniční trh
Author: Předínský, Vladan
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Tématem této práce je situační analýza zahraničního trhu, která tvoří podklad pro volbu strategie při vstupu subjektu na zahraniční trh. Dále se věnuji analýze vnitřního prostředí firmy a zkoumám její připravenost k tomuto zásadnímu kroku. V teoretické části je zpracována rešerše odborné literatury k danému tématu. Praktická část se zabývá aplikací těchto poznatků v praxi na příkladu konkrétní firmy. Jedná se o společnost AL-COVERS, která vyrábí bazénová zastřešení a chystá se vstoupit na rakouský trh. Pomocí marketingových nástrojů jako je SWOT analýza, STEP analýza a dalších, je provedeno zhodnocení firmy, tohoto trhu a provedena analýza konkurence. V projektové části jsou zhodnoceny závěry z praktické části a následně jsou navrhnuta doporučení, která je nutno vzít v úvahu při tvorbě konkrétní marketingové strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12332
Date: 2010-04-26
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 26.04.2012
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13788


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
předínský_2010_dp.pdfBlocked 1.857Mb PDF
předínský_2010_vp.pdf 55.02Kb PDF View/Open
předínský_2010_op.pdf 57.42Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account