Analýza marketingové komunikace firmy Ocarto, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy Ocarto, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace firmy Ocarto, s.r.o.
Author: Šeflová, Markéta
Advisor: Juza, Jan
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá vyhodnocením efektivnosti prodeje sortimentu potravin přes internet a jeho marketingovou komunikaci. V teoretické části se zaměřuji na vymezení pojmů týkajících se marketingu, marketingové komunikace, analýzy tržních segmentů, obchodování na internetu a marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje dotazníkové šetření, ve kterém se zabývám vyhodnocením účinnosti prodeje sortimentu potravin prostřednictvím internetu. Současně analyzuji konkurenci a doposud použitou marketingovou komunikaci a stanovuji cílové skupiny, které zle efektivně zasáhnout. Následně jsou navrhnuta určitá doporučení a zlepšení v oblasti marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12591
Date: 2009-12-11
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: E 13537


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šeflová_2010_bp.pdf 1.990Mb PDF View/Open
šeflová_2010_vp.pdf 102.3Kb PDF View/Open
šeflová_2010_op.pdf 351.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account