Analýza marketingové komunikace firmy Ocarto, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza marketingové komunikace firmy Ocarto, s.r.o. |
| Autor: |
Šeflová, Markéta
|
| Vedoucí: |
Juza, Jan
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá vyhodnocením efektivnosti prodeje sortimentu potravin přes internet a jeho marketingovou komunikaci. V teoretické části se zaměřuji na vymezení pojmů týkajících se marketingu, marketingové komunikace, analýzy tržních segmentů, obchodování na internetu a marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje dotazníkové šetření, ve kterém se zabývám vyhodnocením účinnosti prodeje sortimentu potravin prostřednictvím internetu. Současně analyzuji konkurenci a doposud použitou marketingovou komunikaci a stanovuji cílové skupiny, které zle efektivně zasáhnout. Následně jsou navrhnuta určitá doporučení a zlepšení v oblasti marketingové komunikace. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12591
|
|
Datum:
|
2009-12-11 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
Studijní obor:
|
Marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
13537
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet