Projekt marketingové komunikační strategie restaurace PRAŠÁD

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikační strategie restaurace PRAŠÁD

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikační strategie restaurace PRAŠÁD
Author: Ryšťáková, Marcela
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav vegetariánské restaurace Prašád ve Zlíně v oblasti marketingové komunikace a následně na základě provedené analýzy vytvořit projekt marketingové komunikační strategie pro zajištění větší návštěvnosti a zviditelnění restaurace. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na marketing služeb a marketingový mix služeb, oblast marketingové komunikace a nástroje komunikačního mixu. Praktická část zahrnuje SWOT analýzu a její vyhodnocení, interview, analýzu konkurence, analýzu současných marketingových aktivit restaurace Prašád a dotazníková šetření. Nejdůležitější, závěrečnou částí diplomové práce je zpracování projektu marketingové komunikační strategie restaurace Prašád. Navržený projekt je poté podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12901
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ryšťáková_2010_dp.pdf 7.986Mb PDF View/Open
ryšťáková_2010_vp.doc 68.5Kb Microsoft Word View/Open
ryšťáková_2010_op.pdf 1.294Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account